Frakt & Leverans

På denna sida hittar du all information du behöver om frakt och leverans. Har du frågor utöver detta, kan du kontakta oss via kontakta oss sidan.

Detta är leveransprocessen

Hos oss kan du välja mellan leverans med DAO, GLS och PostNord. Det är de 3 största och bästa leverantörerna efter vår mening. Dessa har lite olika priser och du väljer själv vad du önskar. Du kan välja mellan att hämta beställningen i en paketshop nära dig eller få beställningen levererad hem till dig.

1. Beställ produkterna och ange leveransmetoden

2. Du kommer att få en orderbekräftelse

3. Vänta på att din beställning anländer

4. Hämta din beställning på upphämtningsstället eller hemma

Leverans med GLS Paketshop (1-3 dagar)
Beställningar under 499 kr: Levereras måndag till fredag. 39 kr
Beställningar över 499 kr: Levereras måndag till fredag. GRATIS
Leverans med GLS Hemmeleverans (1-3 dagar)
Beställningar oavsett belopp: Levereras måndag till fredag. 59 kr
Leverans med DAO Paketshop (1-3 dagar)
Beställningar under 499 kr: Levereras måndag till fredag. 39 kr
Beställningar över 499 kr: Levereras måndag till fredag. GRATIS
Leverans med DAO Hemmeleverans (1-3 dagar)
Beställningar oavsett belopp: Levereras måndag till fredag. 45 kr
Leverans med PostNord Paketshop (1-3 dagar)
Beställningar under 499 kr: Levereras måndag till fredag. 45 kr
Beställningar över 499 kr: Levereras måndag till fredag. GRATIS
Leverans med PostNord Hemmeleverans (1-3 dagar)
Beställningar oavsett belopp: Levereras måndag till fredag. 65 kr

Retur på grund av fel eller brister

Om du har mottagit en beställning med en eller flera varor som är skadade eller har problem, vänligen kontakta oss via e-post eller chatt. Vi behöver då beställningsnummer, namn, förklaring och bild på produkten. När vi har mottagit detta skickar vi dig en ny vara utan extra kostnad. Kom ihåg att du måste ge oss feedback om detta inom 3 dagar för att det ska vara giltigt.

Frågor & Svar

Hur lång är leveranstiden?

Leveranstiden hos oss är alltid snabb, då dina varor skickas inom 24 timmar. Det betyder att du har dina varor inom 1-3 dagar i hela Sverige. Om du inte har mottagit dina varor inom 7 dagar, vänligen kontakta oss.

Vilka leverantörer erbjuder du frakt med?

Vi erbjuder frakt med leverantörerna DAO, GLS och PostNord. Det är enligt oss de bästa och säkraste samarbetspartnerna i Sverige.

Var skickar du beställningarna från?

Vi skickar alla beställningar från Malmö i Sverige som ligger mycket nära Köpenhamn i Danmark. Det betyder att du får samma leveranstid som om du beställer från en svensk nätbutik.

Vad händer om en vara är skadad eller har defekter?

Om en vara är skadad eller defekt, vänligen kontakta oss inom 3 dagar efter leverans så att vi kan skicka dig en ny vara. Varan som är skadad eller defekt ska skickas tillbaka till oss. Kontakta oss via chatt eller e-post om detta är fallet.

Behöver du hjälp?

  • support@elektroterapi.se
  • Messenger

Följ oss på